lugnet

Tack igen för snälla kommentarer, idag känns det mycket bättre.
Rasmus o Claes målade nästan färdigt "gröna rummet" o jag låg på soffan o moffa chips.
Det är städat o rent hemma o inte många pinaler kvar. Nu känns det mest som finliret ska på plats - kan inte förstå att i morgon är det dan före doppare dagen... skulle vara så kul med fest o utgång på juldagen, men det får nog bli inställt i år..

Nu har jag slagit in alla paket till folket på jobbet, sen ska vi iväg o äta lunch hela högen. Efter det ska jag dela ut papper på gallerian o det är nog det sista jag gör där, för i år eller på ett år. Sen är det lite småklappar kvar, känns som jag har de mesta under kontroll o de är skönt det :)

Hoppas familjen Bosell/Nyberg behagar dyka upp på Nyårsafton, vill så gärna ha en riktigt mysdag/kväll, ta en promenad på isen och laga all god mat tillsammans, längtar fan dit mer än till Julafton, jag ska iallafall fira på efter tolvslaget, då har Otto aldirg vart mer välkommen - fast han kanske är med och firar också, och han är givetvis mer än välkommen då med :)


Kommentarer
Postat av: Madde

sådär, njut nu av lite ledig tid å allt mys runt omkring! kolla innebandy med mig ikväll i sala??

2009-12-22 @ 13:09:05
Postat av: Lotta

Innebandy? vad är det dåeå? mm, kanske, hör av dig, har lite o pula med.... med det rä ju alltid msyigt!

2009-12-22 @ 15:11:51
Postat av: carro

vi kommer så gärna ska bli super mysigt får diskutera alla detaljer senare...hoppas att otto håller sig inne nu då så ni inte får fira nyår på bb.

2009-12-22 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0