sjuker

är hemma o är sjuk.
vakande upp i morse o  mådde riktigt illa...
gör det fortfarande o har legat däckad i soffan med en hund som så hjärtligt velat skedat med mig - med en tass om magen...

väntar på att claes ska dyka upp med lite lunch från gömman, bad om potatismos o pannkakor. känner jag han rätt så blir det något helt annat.

i går skulle jag ju "bara" köpa en liten overoll, blev ett par plagg till... jag har dessvärre komit igång, detta kan sluta hur som helst.

var upp till huset igår, en målning kvar av socklar sen är det nog fanimig klart i lillstugan, så i helgen blir det till o städa ur o börja flytta in :) man är i perfekt shape att ligga på golvet o måla socklar by the way... nu ska jag kika på förlossningskliniken med en täcket över huvudet - som en verklighetsrysare....

Kommentarer
Postat av: kim

KUL me inflytt. vill komma å se de färdiga resultatet sen=)

2009-12-03 @ 14:12:10
Postat av: Anonym

stackare hopppas du blir frisk snart förresten tror jag ziri glömde sin mössa hos er ni kan väll kolla och höra av er i så fall kram

2009-12-03 @ 18:33:55
Postat av: lotta

den med en rosett på örat? trodde det var claes... :)

2009-12-03 @ 19:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0