sweet, sweets

nu ska jag knalla ner på stan, måste ner till kicks o till nikita - köpa mig lite förbättringsartiklar till mig själv..
sen ska jag hämta min fjällrävenjacka - nu kan jag motivera skäl att använda den! Skulle behöva sova med den då värmen inte slagits på än i huset, i lilla delen, så man kan säga att det var frost på kudden när man vakna i morse..

hela tomteverkstan bulta på dörren strax efter 7, så nu är lilla toan klar och tegel på väggen har kommit upp! man blir så glad!

Ska iväg o köpa en massa ingridienser och köra igång lite julgodis pyssel idag, blir mina klassiska rocky roads och cornflakescrisp, ska ju stå för julbaket till släktgröten på söndag! Fan så jag älskar den här snön! är ettt endaste lyckorus, i morse när det var -10 o jag o hubbe knallade mot jobbet, solen var på väg upp, himlen börja ta blå ton och allt glittrade, riktigt vinter är ju ljuvligt!

Ska fota lite nu o lägga upp när allt börjar ta sig.. soon fellows.

Ha en härlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Madde

bjud även på en bild på magen, tack. =)

2009-12-17 @ 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0