nya projekt.

någonslags kräksjuka har utlöst sig på drottninggatan 1. hade morgonmöte i morse, men eftersom marcus hade spytt hela natten så blev dte inställt. har inte känt mig helt hundra jag heller, så jag jobbar hemifrån. var ute en sväng o lufta hubbe, toppen väder. ska snart på stan o shoppa lite, lite kläder på is, till hemtex en sväng o köpa hem lite tulpaner från blomsterverkstan. sen ska jag nog dra ut en sväng till med hubbe. kände att ja skulle dra till gymmet en sväng, men jag skippar det o tar en långpromenad runt månsan med han istället, man lär väl passa på när solen e framme!

har suttit här vid köksbordet med ett par jävligt fina vindruvor o isvatten och projekterat o skissat och ringt lite samtal, RIKTIGT spännande om det kunde gå i lås, och nu är det fasen MITT projekt, eller ah, har involverat en väldigt nära vän till mig också... mer kan jag inte säga, men det skulle bli riktigt jävla bra.

så jag ska fortsätta med en stund till innan jag drar mig ner till stan, de är ju fan marken också..

  ljuvliga dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0