sweet saturday

sent i går kväll - eller ah, kl var ju närmare 24 så bestämde vi oss för o slänga oss på soffan i "bio rummet" o kolla på någon clint eastwood film, som tydligen är uppe på tapeten. mitt mål var som vanligt att få somna till. sagt och gjort - vakna skräckslagen och förvirrad o såg att klockan var 06.00 - helvete. vart bitter på claes som lämna mig själv på sofflocket. så jag gick in o förde ett jävla liv i sovrummet. typiskt mig - när han försöker få med mig in i sängen andra kvällar jag somnat så blir jag galet iriterad att han inte bara kan lämna mig kvar där så får jag sova - skit i att det är på soffan. så nu gjorde han ju eg. bara vad han brukar få höra att han ska göra - men det passa inte heller damen i smaken, det är fan inte lätt o leva med mig... haha..

seg dag, vakna upp 11 av ett samtal av en viss mia som ville visa sin nya hund, hubbe o harry fann varandra o lekte som galningar på gården. sen drog jag o marcus upp till mamma o snacka skit o strategi. securitas ringde att det var fel p någon dörr på gallerian så gick ner o fixade det - hade inte alls tänkt o orka mig ner på stan idag - men så träffade jag emma på affären IS och ville ha med mig som modell... fyfan, min tid var ju tidigt 90-tal i ellos haha.. vi får se hur det blir, ska betämma mig tills måndag.

sitter o väntar på attt elin ska komma fårn västerås, då ska vi släpa med oss hubbe o gå hela månsan isen, mysigt!
temat är "termoooo".

i morgon ska jag o claes åka till västerås o kanske köpa säng - ett steg närmre vuxenlivet, direkt efetr vi belv förlovade så hände massa saker, hur många 25-30 åringar resonerar i att satsa pengar på en ordentlig säng? vi! det är klart man ska ha det, man sover ju endå en tredjedel av livet, då ska man göra det i comfort! så vi ska satsa på en sån amerikasnk höög säng, continental som de så grant heter, har alltid velat haft en sån, kan man släppa ner bena o låta dom dingla längs kanten, härligt.

nej ska plocka lite här ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0