abstinens?

då ska jag inte hålla er på halster längre - klart ni ska få ta del av mitt liv så här i semstatider.
som ni alla vet så har det ju regnat - som fan. jag är dock fortfarande okay med det. borde dessvärre tagit tag i mer saker här hemma, men jag vet inte riktigt vart tiden tagit vägen. tisdags och onsdags så jobbade jag faktsikt, så då blev det inte mycket semetsastädning av helt enkelt.

igår fick köket sig en omgång, sen bakade jag muffins o scones o hade nån slags get togheter här hemma. perfekt väder för te och scones! mycket trevligt med härligt sällskap. kvällen avslutade med att jag, madde o claes körde hänga gubbe till big brither omgång 2002. det är ju helt fenomenal den årgången. för er som inte har sett de den så kan jag avslöja att jag en dag för många år sen la vantarna över en amlingsdvd. så sant som det är sagt.
5 min efter att madde hade åkt o jag låg slumrande i soffan TOK knackade det på fönsret vart så jävla livrädd,slutade nog nästan till och med och andas ett tag. "viskade högt" åt claes (varför gör man så??) att det är nån jävla mördare som vill göra sig hörd innan han slår ihjäl oss utanför fönsret, då vare madde jävel som glömt sin mob. fan för dig.

i morse vakna vi upp till fallande regn, ja o hubbe satt på oss regkläder o tog en timmessväng, jag vet inte om jag helt plötsligt fått dålig kondis eller om Otto sylt ligger bakom den plötsligt infallande orkeslösheten. tog kärring pauser mer än ofta - pinsamt. det var ingen lek när ja kånka mig upp för vattentornsbacken.. man my man.

Tror att Otto även förösker göra sig hörd eller på något vis showa, pickar till där inna ibland..., eller så är det nåt helt annat, kan berätta för er att man granskar o analyser det mesta mycket noga nu som sker kring/i magen, varje kurr kan ju var nåt annat..,kanske...typ.

en annan kul sak är att vi bokat en vecka på rhodos! ett helt gäng. mamma,pappa,marcus,sara,alma,kerstin o leif. dom är där i 2 veckor, men jao claes kan bara komma iväg en vecka så vi tar den sista. hanhr fotboll, o sen har vi hund o sen jobb som är svårt att vara bora från, men en vecka är inge dumt de heller, spec på sköööna rhodos!!


ikväll ska till uppsala, äka på basilico för paulines på hennes årsdag! härligt, sen kasnke vi glider vidare till brüno, preimären är idag. vi får se, nu ska ja hoppa in i duschen, ja o madde kanske ska ta oss ann stan så man lär väl se lite vårdad ut...


Oceanis Hotel, Rhodes, Greece

Click to close window

vårat hotell - nämde jag att det var all inclusive? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0