E L E V A T I O N

har slagit upp mina gröna o inser att givetvis har jag blivit förkyld. inget allvarligt, inge pigflue - däremot så känner jag av både halsen, hostan o snoret. fan, jag som vart utan nässpray i tre dagar.

halv ett blir vi hämtade med wallers gänget i en såklart wallers buss. kul o ha en egen buss.
sen ner mot götet, ikväll blir det väl bara käk o i morgon vet jag inte om det blir liseberg,stan eller nåt annat men på kvällen blir det i allafall U2! grymt! liseberg hade ju vart kul, men jag kan ju glatt gå omkring med magen i vägen o inte få åka någonting. minns att balder ¨var dödsångestladdad. ska börja tvätta nu, kom på att jag fan inte har något rent. sen åka o handla road stuff, nektariner, frukt.. och självklart veckans NU!

i går btw så var islänningar man skulle upp o rida på. det va rju inget av det man hållt på med förrut, att "arbeta" hästen så som man gjort förrut var ju att glömma, det var bara sätta sig ner o åka med. tölt är ju ashärligt, man bara glider fram. skit kul, jätte härliga ridvägar o det var verkligen sverige sommar landskap. skulle haft kameran med. dessvärre fick jag o karin hjelte en rookie med oss, en snorunge som tydligen skulle med, som inte ville "rida fort". fan, men jag känner av röven idag iallafall. sen drog vi till maddes statoil o fick en feting burgare, grym!! kom hem till 23 snåret...

nu ska jag sätta fart, packa till lillkillen också somska sova hos karin hela helgen..
ha de så bra här hemma! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0