ett rent o skärt helvete

här sitter jag i min soffa- det är fjärden gången för i natt, klockan är i skrivandes stund 04.53.  Jag har såklart åkt på en jävla förkylning dessa försat dagar på min smesta! igår när jag var i heby så fick jag vetskap 10 min innan apoteket stängde att det just stängde en halvtimme innan 18, som vanligt i heby. jag hace kommit upp ur poolen o var inte alls sugen, tänkte att det skulle nog räcka dom sista dropparna.

när a skulle lägga mig så insåg jag att de sista dropparna var obefintliga. jag skar upp flaskan o föröskte hitta nånting, fanns en droppe - jag tappa flaskan o den kom på foten. kunde ändå somna, vakna upp torr som fan i halsen, tjock i snoken o paaaanik över at tinte kunna andas, gick bärsäckargång för o hitt anånting som kunde hjälpa. nix. hitta tillslut ett vapen  - tigerbalsam. smeta på lite under näsan, kändes inget så jag smeta in ännu lite mer. sen insgå jag faktum när detta började verka. helvete, men det ren systemet, somna om en timme, vaknade, somna om, vaknade, nu biter ingenting, nu har jag cement i snoken..... kan inse att det bara är 4, 5 timme kvar tills apoteket öppnar.....

Kommentarer
Postat av: carro

Hahaha tack för att du förgyllde min morgon med din lilla historia är det inte hemmagjorda råttfällor så är det hemmagjord näsdödare hahaha

2009-07-01 @ 09:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0