party i rättvik!

igår åkte jag, claes, macke, hubbe o mamma till rättvik. av alla ställen. superfint väder var det o vi besökte eklunds pappan kalle o hans fruntimmer! det vart nåt slags stohej där med crusing o skit, nu så här i efterhand kan man ju undra varför vi tog oss dit fö raggare är väl ändå det vidrigaste skit som finns. men det var hur mkt folk som helst, camping över hela stan, fes, fest fest. vi givk äntligen ut på den jättelånga bryggan mitt ut i siljan över till en liten ö o åt glass, jätte mysigt, vädret var kanon! hemvägen vart ju om inte annat än dryg, 40 min att ta sig ut från rättvik med alla jävla raggarköer, sen skule vi "bara" göra en liten instickare på 10 min till dala floda där morsan skulle visa min farbror stuga, det var 4 mil fram o tebax dit o dom var hemma så det blev ju att vi vart kvar där ett t a g. så vi kom hem till sala efter 24 snåret.......

någonstans känns det som att sommaren är över. fick en liten höstlängtan, för fan, det är bra mysigt med höst.... har täntk att man gjort rätt mkt den här sommaren, o har en del kvar. nu i helgen ska vi ju åka hela claes släkten till gbg, kika på U2 på självaste 1 agusti (my 25 bday). helgen efter rä det 25 års galejj, efter den helgen är det karnevalen. o just ja, sen rhodos första veckan på september... ah ja ska inte klaga, men så får gärna myshösten komma! te, varmare kläder, mys, mys myyyyys. sen vill jag ju gärna att vintern också ska komma, hihi, första gången jag längta sååå efter vintern, 3 januari....

nej vet inte vad dagen kommer att bjuda på. men ska väl försöka mig på min blåbärspaj efter allt slit efter 1 l handplockade blåbär!

Kommentarer
Postat av: Madde

åååh, fy faaasen va gott med blåbärspaj!! muuumms!

2009-07-29 @ 11:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0