skam tamme fan..

vad har jag egentligen stoppat i mig. det började igår på ikea. såklart två korvar, senare till max, var ju inte alls hungrig men nåt mste ju få i sig, så de blev strips med dipp och en glass. sen var det monopol kväll o karin hjelte hade köpt med sig åtaliga mångder godis o chips. i morse var det möte, sen drog jag marcus o pappa till café silver, där tröck man ju i sig bacon, stekt potatis o ägg. tjoff. hemma nu, slängde in morötter o potatis i ugnen o dippa med bra.

detta måste få ett slut. aptiten har som ni hört kommit tillbaks med stormsteg.

nya craving är just ny bakadpotatis med skagen, allt med potatis o morötter och ugnsbakat går i. helst bakat med honung o flingsalt. nu är det Hills maraton på mtv, då var det inte lätt att få saker gjorda. satt iaf klart det ena skåpet vi köpte igår på ikea, vet att jag ahr lika dant helvete framför mig till.  men bra blir det.
kanske ska åka till claes o hälsa på, borde ta med mig lite fika.... kanske inte ska äta det nej.

monopol igår som sagt, jag ägnadne mig åt ikea receptet, men gerra, madde,karin hjelte, claes, macke o peter körde på. jag höll på madde men jag tror hon åkte ut först. men det var väl syselsatta antalet timmar. bildmaterial på det kommer.

Kommentarer
Postat av: Madde

besvikelsen är total..

2009-07-14 @ 15:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0