Trekking kings!

jag, claes, macke o hubbe har vart o trekkat runt skattmansö. skithärligt, mass aolika miljöer. det började i panik då vi skulle följa leden in i en fårhage, först bäbä rädda för oss, sen kom master baggen o skulle härja efter oss med lfock, d vart det fart vill ja lova, t.om på macke.
sen gick man genom kohagar över broar and so on, skit härligt. nu har vi bestämt oss för o vandra på riktigt, abisko vore riktigt grymt o få se med egna ögon. uppleva en del av sverige som man aldirg sett förrut...

nej manska väl tänka på refrängen eftersom man har ett möte imon kl.08, hur kan det vara möjligt, har inte jag semesta?

'
både jag o macke konstatera att claes som tagot denna lilla trekking på lite väl stort allvar ta mig fan inte görs sig på bild... glo in master baggen - den svarta!

mina avokado,mozarela o pesto mackor.. master (till grabbarna kötbullar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0