vilken jävla kväll

nu sitter jag här välutrustad med två flaskor nässpray och jag ser fram emot en kväll med svala nya lakan i sängen, o inte sittläge med betong i snoken på soffan.

det enda som fattas mig nu är kölnbackens jättegoda grovabullar som jag skulle vilja ha till frukost med källarrökt skinka på o att min bästaste classeman hade semester som jag. men får välja på en osnorig näsa eller det sistanämda - då tar jag det förstnämda,

kvällen har vart helt underbar. jag, claes, marcus o sara drog till sätra brunn på brunnspuben där dan viktor spelade. GUD så mysigt, grillbuffé, super mkt männsikor, hräligt väder o en jävligt lyckad sommarkväll. sen gick vi runt i lilla byn, vet ni hur msyigt o hur många tomma läckra hus som bara står där?? ska ringa i morgon o höra om vi kan få hyra ett, tänk o ha ett eget sommarhus där?? då skulle hubbe bli lycklig, nära sala o ändå så långt borta, nära lånsta :-)

fick ett "vän erbjudande" idag av en bekant där. varje onsdag när de är brunnspub så kan man även förboka boeden där, så en kväll på hotell med frukost 250 kr, vore ju skithärligt! tänkte dra ihop ett gäng som skulle kunna, visst vore det härligt? stach har aldrig vart ett problem.... :-)

god natt på er,
love otto sylt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0