food up to my ears

idag slog mig en rätt som en blixt i huvet. jag skulle käka mina monster mackor med champinjonstuvning på. Madde minns säkert dom o de är riktigt farliga. satt i mig två st, så in i helvete goda, det där kan jag. det fanns för att göra en till macka men det fanns ingen plats över. men jag gav inte upp, tog hubbe på en sväng runt dammen o hoppades att saker o ting skulle bli omkringflyttade så det fanns tillstymmelse till en till, o visst gick den i. men nu mår jag illa, precis som jag gjorde när jag gick på gymnasiet o var bakfull o hade fått i mig såna här o spydde upp det 5 min senarw o fick drass med en champinjon som kilat sig fast i näsan.

regnet öser ju ner fortfarande. precis lika mycket. såna här dagar är man inte jätteglad att ha en hund. fast å andra sidan, sätter man på sig bra kläder är det rätt skönt, iaf att komma in....

idag är det söndag o det enda som är kul med det är att jag äntligen går in i ny vecka. så nu siktar vi på v.13 (12+0). o det känns lite som ett målsnöre att vara i v.13, då kan man lugna sig något. i morgon är det dags för inskrivning hos mvc, kul. känns sådär med massa blodtagning o att "väga in sig" men det är väl sånt som ska göras. har insett nu hur sjukt fort tiden går. när jag var i v.6 så var jag där första gången för hälsosamtal, kändes ju som en evighet att vänta till den 15 juni, det är ju fan 7 veckor sen!! o i v.16-17 är det dags för ultraljud, det är ju bara runt knuten! känns som jag var hos vera för bara nån vecka sen, men 7 veckor... mm. har hittat en ganska rolig nedräknare som jag ska försöka få till i bloggen...

nej nu ska jag lägga mig o läsa min härlig hänt extra där de avslöjas att pernilla wahlgren o martin björk är ett par, fick inte hon barn nyss med nån karl?
såg nån chokladkaka i köket också..


Kommentarer
Postat av: kimpa

FY fan va äckligt me den där champinjonen som fastnade i nästan..de känns som om de sitter fast en i min nästa men nu bara för de..riktigt ohärligt!

2009-06-14 @ 20:51:58
Postat av: lotta

säger ni nästan i israel? i sverige säger vi näsa.. ;)

2009-06-14 @ 21:12:16
Postat av: carro

härligt att komma in i vecka 13 med inskrivning och grejer hejja bebis!!

2009-06-15 @ 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0