latexkyckling

idag har vart en såndär typisk skit måndag. känns som ingenting vettigt har livit gjort. och vädret var kasst.
jag insåg alldeles nyss när det kändes som jag nös ut hela hjärnan på snor att jag har fan vart sjuk nu i snart två veckor, det är inte shysst.

när ska sommarn dyka upp då måntro? förhoppningsvis drar vi till grekland, rhodos hela familjen i slutet av agusti o firar morsan. vi blir väl 7st den kongarongen. ja o marcus har bestämt att vi ska bo på sunwing, det är skithärlit stället där vi har vart minst 20 talet ggr, de gick så långt att jag o marcus trodde att det var vårat sommarställe, skev uppväxt. och det roligaste var att vi var flera fmailjer som åkte, så vi bar säkert 15 pers varje gång. så jag hoppas att det blev av, vore skönt att se fram emot!

kikar på "halv åtta hos mig" helge skog gör ju hela showen. till det blev det rester av en påsegosid från helgen och brämhults bästa LEMONAD.

just det,som rubriken lyder. hubert envisas att dra med sig sitt senaste tillskott till latexfigursfamiljen på promenad. han ser ut som en jättebebis när den lilla gula huvet sticker ut, alla stannar o nynnar "men naaaaaw" bildbevis på detta -

förresten, kilu! tips på hur man tränar magen så man kan ha soffan på den, vill jag höra allt om.. ;)


Kommentarer
Postat av: kimpa

Har du inte sett min otroligt vältränade mage. T-V-Ä-T-T-B-R-Ä-D-A!

2009-06-08 @ 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0