moder gud

jahapp, då har man fått ännu en titel - gudmor. åt världens sötaste ziri, och snällaste.
prästen hade lite back stage prat men jag vet inte om någon riktigt hängde med, men sen när vi stod där uppe så gick det jättebra. robban höll i ziri först. sen när hon fick vatten över huvudet och claes gick fram o skulle tända dopljuset så fick jag ta över henne, då börjades det ju kinka ur, såklart. men med nappen som ljuddämpare skötte hon sig riktigt rart. sen på sista psalmen så börjades det igen, men jag tror claes sjung i så hårt så de märktes inte :)

sen var det ett gudomligt fika, så gott och så mycket. tror ziri blev glad över sitt egna körsbärsträd, sen fick hon ett halsban också med sitt namn ingraverat på.

snart ska vi plocka körsbär i din trädgård,
du och jag wow wow wooow... :)

 körsbärsträdet
 ååh ett paket...
 caroline, ziri och en glad claes robsan
 caroline och sötnosen!
 det här mms fick jag carro sen, liam var ivrig att plantera tror jag... ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vilka fina presenter!! måste dit i sommar å palla några bär..

2009-06-07 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0