sommarpremiär, ulrik, lack, piketstyrkor.

vi drog mot uppsala, jag carro och kim.
svängde in på shell o fyllde på festtillbehören, cola light och chips. yes när man står där i kön dyker ett högst bekant ansikte upp, men det tar en stund innnan jag kopplar -HINGAN! åh, så glad jag blev att se henne! en av mina bästa på guc tiden, o ändå har vi inte setts på typ 4 år, dåligt. så jag hoppas vi bara kan ta en fika eller nåt snart, vore så kuul!

vidare mot svartbäcken för o hämta upp emelie, sedan vart det ett mack stop tll, jag o carro kom på att vi måste smälla i oss en varsin vurre. sen blev det av till elin på förgalejj. mycket trevlig, en hel del barnsnack, jag o carro var verkligen nyktrast :) tenpot öka o volymen vart påtagligt högre..., jag skulle skjutsa ner i två omgångar varav madde var med i den första, hon börja yla om att hon mådde illa för att kom o tänka på ormar och skulle hoppa ur i farten. vi dumpade av dom och åkte o hämta nästa gäng. kim försökte få med gustav med röda byxor.
när vi parkerat o kommit fram så ringde vi efter dom andra för vi stod med på listan som erika var ansvarig över. men då sitter första gänget vid "café fågelskrämman" med madde som har fått en date med ulrik, o alla som har träffat ulrik vet att det inte är mysigt sällskap. madde spydde som en gris och var helt väck. jag o carro tog våra moderkänslor o tog hand om henne medans de fullkomligt spruta ur henne, sen kom rickard och vi försedda sportgolfen med hubbes oanvända skitåpsar som madde o ulrik kunde spy vidare i along the road.

jag o carro vart ännu mer nyktra o stelare än någonsin o kände att det nog var ganska så skönt att ta oss hem. när vi är utanför järlåsa kommer en piketbil i världens jävla fart med sirenerna på högvarv. detta triggar ju igång än o jag bränner efter, då komer nästa bil. vi spanar för fullt, o när vi kommer till heby o nästan gett upp ser vi piketbilen, och tre andra polisbilar och en jävla massa poliser på ok macken, och nåt som ligger på backen, jag o carro fantisera om en uppgörelse eller mafia, eller var de liksäckar som låg där?? JA det var det nog, shit o vi först o ser. så vi snokar runt där, alla som åkt i min bil vet ju att den är tyst som en vessla.

vi kan inte fatta vad de är på gång o lessnar o drar hemmed carro, när ja åker hemåt så håller de på o packar ihop o kan inte fatta än vad det är som hänt, rån?? nä, maffia med massa döda. nu läste jag unt, familj trodde det var skottlossning, men det fick en sten i genom fönstret. vafan.

aja, nu ska jag ut me hubbe som knappt lsagit upp sina små bruna, sen är det pyssel med Ziris dop present, o lite städ här hemma, för inte fan gjorde jag det igår heller.... sen är det dop!

hett tips, www.kimpalumpan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0