swezia.

nationaldagen - kul sverige, tänk om man skulle få in lite norska rytmer en sån här dag? Det  vore väl fint.

vaknade upp halv 8 i morse av claes vidriga väckarsignal, o de värsta är att han inte själv vaknar o sen när han väl gör det tar så lång tid för han att få av skiten, jag vakna helt på fel sida. han skulle iväg o volontera på tegelvallen o jag skulle ju ha såå lång sovmorgon - o jag lyckades fakstikt somna om. både jag o hubbe. han är så jävla härlig på mornarna min jycke, det slår aldirg fel. han ställer sig upp mellan mig o claes, har vi inte vaknat så frustar han lite så man hajjar till, sen är det bara öppna täcker för han sen slimmar han in sig sked med än o drägglar sött på kudden brevid mig, alla borde få uppleva en hubert på mornarna.

fick en aha upplevelse när jag såg att toastpåsen hade en liten kant bröd kvar. det var ju det ja skulle fixa igår, men, som oduglig kock så slog det mig att jag köpte frysta pannkakor i förrgår, micra dom med lite fruk o socker, gud vilken lördagsfrulle!

igår var det studentfest för claes kusin julia. den familjen är så jävla härlig, jättegod mat, det var riktigt kul o se claes o mackes min när dom såg två st smörgåstårtor med lax o räkor på, hahaha...
det var väldigt trevligt förrutom att man glömde täckjackan hemma, det var utomhusgalejj i 8 graders hetta, så min förkylningen får nog ett ännu längre slut.

nu ska jag ta tag i mig o hubert, vi ska ut o ta oss en riktigt lånsväng o sen ska jag försökte städa den här jävla lägenhetn, förstår inte hur det kan se SÅ jävla illa ut. sen lär jag fudnera över kvällens utstyrsel, ska på fest i uppsala med alla tjejer o sen sommarpreimär på bj med min bästa - veronica maggio !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0