tyst på´re

man får inte klaga på värmen, men helvetee vad varmt det är.
 haft en jäkla bra helg iaf, var på nån slags kväll hemma hos cajan i fredags, träffade på kk - kryckan karlsson för första gången. det var min barca roomie evelina som hade lyckats blivit påkörd i uppsala av en "äldre dam" född -28. illa med benet men fruktansvärt kul med damen, som inte kunde stanna o hjälpa till för hon hade glömt käppen hemma. det är farligare att leva i Sverige än på Para-lell ghettot i barca.

på lördagen blev det lindvallen cup - ganska så för varmt för sån aktivitet en sån dag, vi damer drog till lånsta gropen medan grabbarna jobbade på bon´brännan. på kvällen blev det CTP - coctailpary av dess like, man kan alltid behöva ha en macke eklund med på festen så man har ett garanterad grunddrag. Ulla Hansson, lill Hansson o KK var med, kubb, drinkar, härlig musik (stundvis), och fågeln roger.

i går blev det en pooldag i heby, underbart. man slapp all jävla sand. däremot stickor i fötterna.
i dag blev ville ja hem till Elin till en annan glassig pool, men fick vänta på Claes som ja hade lovat att sällskapa med till magnetröntgen i västerås..., så min första dag på semestern blev ingen hit. varken hackat eller malet som man säger.
sen blev det fotboll på tegelvallen - jag som tjatat så! men vi damer fick inte vara med - MEN på onsdag alla som vill o läser detta, då är det MIX lag, alla som vill, kom o lira boll!! se till att inte hamna i samma lag som lill hansson bara - karin vannfält. Eller va fan, de spelar ingen roll vilket lag man spelar i, klä er i riddarrustning.

nu ska jag byta lakan o duscha iskallt o hoppas att semesterdag nr 2 blir bättre!

g´natt från mig o Otto Sylt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0