fan så dåligt jag mår

igår låg jag dubbelvikt igen i soffan, från lunchtid typ till sängdags. mår illa, ingen aptit, törstig och allmänt svag som ett barn. Hade feber i natt, åkte till jobbet, men åkte hem igen. Väl hemma mår jag bra om jag bara får ligga ner, kände mig frisk o rastlös att inte få vara på jobbet för jag mådde ju ganska bra, så nu sitter jag här igen, men nu känner jag att jag måste hem igen. Värdelöst! Kryper i hela kroppen på mig och får panikångest när ja tänker på allt jag måste göra o allt som ligger på mig just nu.

tur att wu tang finns, haha.

Gick precis in på gömman och tog mig en liten skål med linssoppa o försökte pilla ner, FYFAN, inte ens hubbe fick i sig det.. det där med linser ska man akta sig för, tacka vet jag ett glas kallt vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0