long time no see

Jahapp, då har man plötsligt blivit drabbad av det värsta. Modemet har kraschat hemma, så inge internet, första gången jag vakna tidigare änv anligt för att åka till jobbet och kolla mail och surfa runt, vilket omedvetet abstinens man har, elelr eg är det väl kontrollen man inte har. Ah jag vet inte, hoppas att det löser sig iaf!

Skrev ett inlägg i i onsdags, men redan då var internet på G att kolappsa, så det var inte inlagt, hur som haver så vill ja passa på o välkomna Ziri til välrden, Liams lillasyster!

Har haft en jäkligt härlig omgång på BJ´s i goda vänners lag, såg p ELins blogg att hon hade hittat en bild som beskrev kvällen rätt bra, i ena handen en drink och i andra en cider, båda halvfulla - tempor var högt och jag lyckades trots min konsumtion att inte ha ryggläge hela dagen efter!

i helgen var Claes borta så jag satt i min ensamhet o kollade på melodifestivalen och kände mig allmänt alone.

Har suttit hela dagen och planerat och tagit fram material till ett tidigt morgonmöte i morgon med gallerians butikschefer, tror dom ska uppskatta min aktivitetsplan för kommande vår! På fredag släpps magasinet nolltvå24, är ni intresserade att gå på ett releaseparty i gallerian på torsdag så får ni höra av er så kanske det finns platser över!

Förresten, goo beach 2009. Jag och min bror vägde, mätte och kol ladefett % i morse (ingen trevlig överraskning eller start på en måndag). 1 juni avgörs det, den som minskat mest % i dessa vinner äran och 1000:- - nu gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0