Nolltvå24

igår var det releaseparty för salas nya satsning på en riktigt bra tidning/magasin! En super trevlig tillställning, det är ett sånt härligt gäng som kommit o blivit efter den här resan och jag tror vi kommer göra mkt kul och framförallt BRA saker för den här staden i framtiden. Ni som har flyttat ifårn mig kommer snart vilja komma tillbaks .-)

Men så länge ni är kvar utanför sala så ska ni inte misströsta. Nolltvå24 finns ute på nätet, www. nolltva24. se där kan ni läsa om allt som händer och sker!

tyvärr så vakna jag upp i natt med magsjuka, så jag är hemma idag, o har bett till gud att mina talonger och allt som hör till resetävlingen flyter på bra i dag, tur att man har folk som ställer upp.

nej ska återgå till ryggläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0