Nostalgi!

God morgon på er!

Skit Claes har match i sthlm idag och hade samling i heby kl.08, han är inte smidig på morgonen, förde ett jävla liv, smällde in en köttfärs matlåda i micron så det osade bajs i hela lägenheten, satte mig upp i sängen och tänkte att NEJ nu har Hubbe skitit på sig, och det är ju ingen man är sugen att ta sig ann än tidig söndagsmorgon. suck. Men man somna om lite då o då och nu sitter jag här och ska väl snart ut på en långsväng med ovanstående stjärna (inte claes.)

Igår städade VI hela lägenheten, nästan, ska ta skurningen idag, så skönt. Sen tog vi ett break och åkte till Saladamm till sussi och lät Hubbe få sig en boxeromgång med två (tre) av hans allra bästa vänner, det var första gången som Claes var med o han reagerade väl ungefär som jag o sussie brukar tro; Ska dom leka så här? Det blir lite blodstänk och ryt men är man boxer så är man. (Nej, jag och sussie bedriver inget kamphundsläger)
När vi var klara med stor hundarna så fick vi sätta oss i valprummet med 8 HÄRJIGA boxervalpar, Claes höll ju på och dö och pratar än om dessa små ljuvlingar. Helt galna och så jävla söta, man vill stoppa på sig alla o ta med hem, vi får väl se nästa vecka hur det blir för vår del.. ;) Nej inte Lovis.. :- )

Sen hem igen, jag gick ner till Gallerian, köpte ett par nya jeans och en superfin "Pippi-tröja" från Nudie till Claes som en liten present bara sådär, gud så snäll jag är...

Sen kom Tommy och Martin förbi på en robinson kväll - man hatar ju redan Beatrice, vad var det för en jävla jubelidiot?
Martin blir förövrigt snart en inneboende här, haha... welchkommin!

Nostalgi ja, jag och Madde hade en liten dag tillsamman i onsdags, vi shoppade lite saker till liam och Ziri och åkte till Heby och fick se det lilla nya tillskottet i Bosells klanen. Så söt!
Sen åkte vi hem hit och käkade räkor och kollade på Greys. Madde drog igång Spotify och sen hade vi "aha" upplevelser, och kom på en massa " MEN DU; KOMMER DU IHÅG DEN HÄR LÅTEN?!?" så jävla kul och sitta och lyssna på gamla oldies, då pratar vi goda -98, 99 tider. ATB, Spooks, och ELIN ANDERSSON håll i dig, Phras - Wat´cha wanna do! Den gamla goding som jag lyssnade på HELA tiden hemma hos dig i blåa rummet. Ah det vart en massa mer, Men man sitter och bara och ryser, och blir imponerad av sig själv att man kan varenda ton fortf. Att en låt kan ta tillbaka en till dofter, känslor,tankar, sjukt, men härligt ;- ) Jag och Madde fick några riktigt asgarv som vanligt, och det är så roligt, finns nog bara Madde som jag kan skratta så jävla innerligt med :- ) Man saknar gamla tider...

Nej nu ska jag ut och gå! Förresten, kolla in vimmelbilder från mingelkvällen från nolltvå24 på hemsidan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag försökte komma på alla låtar igår och ha en trevlig nostalgistund hemma, men kom fan inte på vilka låtar vi lyssna på!! Kom bara på blues å ken, å de fick ett MKT svalt mottagande av rille.. =)

2009-03-22 @ 18:23:17
Postat av: lotta

jadu, minns inte helelr helt klart, tror att de mesta vi lyssna på inte passar in i rilles backs of the days, saknar dremot wutang låten, skakolla på youtube - hammirahammiramareeee

2009-03-22 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0