shop-a-holic

jaha, igår var vi ut o käka, gott, min diet sprack ju totalt, det gjorde den redan i fredags. känns som dom där kg har ätitis upp över föregåedne dagar o dag idag. men, måndag i morgon.

idag slog vi upp våra små blå, o bestämde oss för att dra till vingåker. jag, claes, macke o elin. en otroligt bra dag! men inte för min ekonomi. hade en sån ica-vagn som jag bara kasta ner kläder i, men jag fick ju inse att även jag har begränsningar, så den vart mot min vilja lensad tillslut. men detta fick jag med mig hem;
- Ett par Tiger jeans
- En Boomerang väst
- Ett par Frank Dady mysbrallor (jävligt sköna)
- En Resteröd klänning
-Ett par Keeper skor
-En Pappelina matta
..en massa kläder åt alma, detta för en väldigt liten peng :-) fler vändor blir det!

dagens låt : daniel merriweather - chnage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0