En nyhet...

Man försöker ju i den mån det går att hålla tyst om vissa saker, men ibland delar man inte hemligehetr bara med sig själv, utan ibland är man två om vissa saker - speciellt den här.

Jag ska bli mamma, Claes ska bli pappa. Vi ska bli föräldrar!!
Många har säkert redan luskat ut det, och jag har nekat, men så är det - nånting finns i min mage, sen om det är valp, underlat eller alien återstår och se - men vi hoppas givetvis på en bebis! :-)

Jag är i v.11 och storken beräknas landa på det noga planerade datumet 27 december! (iaf innan menlösa barnensdag den 28!) men man brukar ofta bli framflyttad nån/några veckor och min mamma har alltid gått över 2 veckor med sina tre barn och det där ska man ju ärva tydligen..... Så förhoppningvis blir det en senare leverans och vi lyckas få en -10:a!

Eftersom det fortfarande är tidigt tar man inte ut allt för mycket och vi hade fakstikt tänkt att hålla på det ett tag till, men i natt var Claes full och kunde inte hålla käften helt enkelt och många vet det redan, man brukar kalla det för djungeltelegraf..?

Vi är i alla fall båda två överlyckliga och jätte spända på våran resa tillsammans och vi hoppas allt går vägen! :-)

Slutligen vill jag bara säga att GUD vilken helg det har varit, vilket väder!! Sommar! hoppas det blir en sån här härlig tid framöver nu, älskar det!

Allt för nu :)

Kommentarer
Postat av: pauline

grattis grattis grattis! skulle slänga iväg ett sms men kom på att du nog bytt nummer.. väl? gud vad roligt! :) stort grattis till er både!

2009-05-31 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0