LOTTA!

-jajjemän, idag är det min dag ett tag till, världens bästa namn som man inte ens har blivit döpt till har namnsdag idag. min mamma har alltid haft en tendes o velat fira det, inte vet jag om hon har dåligt samvete för att ha döpt mig till ann-charlotte o sen aldirg tagit det namnet i sin mun på 25 år (vilket fatalt misslyckande med namn, ändå hade hon 9 månader på sig..). så idag fick jag massa fina pinaler, bara för att jag gillar fina bakverk så har hon fått för sig att jag älskar o baka, så jag fick jättefina muffinsformar, bakpensel (?),  super fina grytunderlägg o små fina burkar, jag älskar burkar. gulligt av henne.

men idag när jag tig ett ryck o städa mitt sovrum (igen) så insåg jag att min dammsugare suger - hahah INTE,. kul joke va..., så det hade ju satt fint med en ny sådan. vill ha en riktigt bra, typ eloctrolux såndär miljövänlig variant som ska vara så bra som suger in dammet på nå specielt vis, känner att jag är skyldig min hund det eftersom han är jätte dammallergisk - passande hund till mig va? men man få ju krav på sig, o de är ju inte dumt o damma av lite oftare... men tråkigt att lägga ut ett par tusen på en dammsugare..vafan.

i morgon ska jag på glassskola kl 08, jag kommer skippa frukosten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0