sköna lördag

lördagen blev det en redig sovmorgon, sen drog jag , claes, marcus, sara o alma ner på stan o käakde brunch o shoppade lite...

efter det blev det en sväng till hårsbäcksdalen, jag, marcus o karin... så jäkla fin där, värsta indiana jones. sen blev det direkt till tegelvallen för att kika på grabbarna i storm, dom vannmed 4-1 o de var ju toppen! tråkigt att månag ändå var besvikna efteråt..., men bra med poäng!

efter matchen drog vi o handal massa mat o classe kock gjorde en jättelasagne o carro, robban o ziri tittade över, super trevlig kväll!!

 hårsbäck...trött tjej...
 gud så fina ni är ärade fotbollsfruar! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Jo, jag tackar jag! =)

2009-05-11 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0