discofeelin´k

i dag är det fredag, i går var det torsdag.

i morgon är det lördag.

men nu koncentrerar vi oss på dagen, fredagen. jag ska snart upp till vårat projekt och hämta hem lite klinker och åka ner till färgaffärn och hitta en fin färg. jag o claes ska ju bli husinneboende. den kommande lill familjen ska flytta upp till månsols huset, där det just nu hålls på o byggs för fullt. vi hoppas att det blir klart så snart som möjligt, så det blir flytt innan jul och bebis cirkusen kommer till stan.

Så ska som sagt titta ut färg, så ska vi måla i helgen. Inte så mycket kvar faktiskt.. men så säger man ju jämt, bara "det och det, och det" fast alla "det" tar ju sin tid.

Så det var den suprisen. På söndag är det julbelysningsuppsättning på stan - jag hoppas att alla som kan kommer!

Vet ni? Ni som har varit gravida vet och ni som någongång tänkt i bli gravida kommer få känna/uppleva samma sak, detta är sanningen.
När man är gravid så "vill man inte" gå på fest längre, man vill inte träffa andra människor, eller göra något socialt på kvällkvisten. För är man gravid så är man och då vill man inte det. Inte för att jag som gravid märkt av att jag själv känner så, men andra tror jag har bestämt att det är så, så då är det bara sitta hemma på sofflocket!

Nu ska jag sticka iväg, trevlig helg o hoppas alla fester blir trevliga! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jamen jasså!? Då får ni fina grannar!! Ella å Karl är goa ungar!! :-)

2009-11-13 @ 16:32:22
Postat av: kilu

hello. jag och erik ska till sala ikväll så då ska ja nog ta mig ner på stan imorn. mysigt.



och KUL med huset, de är en mkt härlig stuga och där kommer ni nog trivas.



va gör ni ikväll då?

2009-11-14 @ 10:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0