hatahatahata

fyfan vad jag hatar att måla. det tar tid. det blir färg överallt. det är kladd överallt och det bara så jävla tråkigt. sen ser man hur det blir ojämt, och flammigt fast man vart så jävla noga, så bröjar man peta i det får man göra om hela skiten igen, jag hatar att måla.
men idag slog det alla rekord, laserade taket. det positionen satt sig ju rätt fint i nacken och i armarma och sen fick man inte skuta utan man fick pensla på hela tiden så det inte torkade o blev ojämt. det var not my kind of painting.
har haft en kontorsdag i dag iaf, fick en hel del gjort och nu börjar julenhandeln komma med stormsteg! Kul!
sen blir det januari.. : )
v.34 nu, 46 dagar kvar.. otto är ca 39 cm lång och väger 2,1kg, det är ju ungefär måtten på alma när hon föddes...
nej nu måste jag sova, värker i hela kroppen - hur många målar o renoverar när dom är i 8:e månaden? det dividerade jag o claes om idag, jag märker ju knappt att jag är gravid - men jag börjar ändå kunna det här nu, tänk man skulle vara en råtta, dom är väl på smällen i typ 16 dagar.., men en stackars elefant är väl det i över 2 år. huga, tur att deras liv inte måste förändras som en människas, inga alkohol, inte all sorts mat, inte bära, m.m. dom kanske har två rätt så vettiga år ändå... undrar hur mkt dom går upp vikt....

Kommentarer
Postat av: kilu

jag har ett litet önskmål --> bild på mageeeen

2009-11-19 @ 10:54:16
Postat av: kilu

jag har ett litet önskemål --> bild på mageeen

2009-11-19 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0