men vad har jag...

har kännt mig lite nere, jävlig och ensam.
jag sitter här med en stor och otymplig mage i vägen. en kropp som iallafall idag känns som en 78 årings. det jag länge hållt mig i från har kommit till mig, svullna fötter, svullna händer och en rultande ankas kroppspråk. jag känner mig som den feta mannen som förösker paddla kanot i ullareds trailer "satan, nu är det allvar". för folk får jag inte lyfta det, inte bära det där, inte måla med den färgen, inte flytta, inte komma på fest. jag är som i ett fängesle i min egna kropp, "men hur mår duu??, hur gååår det?!" är man gravid så är man även allvarligt jävla sjuk. man borde läggas in o få bli baddad på pannan var o varannan minut. jag är trött på det här nu! men det jävligaste är att jag orkar och vill saker nu, tror inte jag orkar och kan saker sen... 



   men vad är en dans på balen när man kan ha 67 kr påse nattigodis på magen utan att den ramlar ner...
i morgon är det måndag, och den här helgen är över.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet precis hur du känner sista veckorna är skit !!!men det blir snart bättre ;)delar gärna den där natti påsen ngn dag kasnke idol mys på fredag??

2009-11-16 @ 12:39:44
Postat av: Madde

nejdu, de låter inge vidare de där... men håll ut! snart är julmyset här, och vi kan börja räkna ner dagar! hittar jättegärna på saker, hojta till om ni vill hitta på nå skoj i sala, eller om ni vill komma till uppsala å hänga.. bjud in på bak and I´ll be there! =)

2009-11-16 @ 15:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0