tisdagsfika

fika fika fika. jo viktuppgången har inte vart det största bekymmret, det har inte vart raketfart på den delen diretk. men nu kan jag tro att det kan hända grejer, jag har nämligen börjat att tok gotta mig i fika! av alla dess slag o sorter. idag på föräldragruppen var det inget fika... sen skulle vi till ett "hemligt mål" - familjerådgivningen. var väl sådär MEN nog var dom kloka nog att bjuda på fika, som jag kastade mig över. det enda jag satt o täntke på var om ångbageriet hade öppet när vi skulle hem, eller om jag skulle kasta mig över en rulltårtsbit till. men alla satt knäpptysta så jag rörde inte en fena.

sen åkte vi o handla... och jag ville ha alla bullar som fanns, vaniljbullar,kanelbullar,kardemummabullar, wienerebröd ans so on, so on. men jag "la band" på mig själv o köpte en stor jävla chokladkaka - frukt o mandel, it´s back eller har jag bara missat den i fem år? så nu ska jag ut på långprommis, sen ska jag laga ett litet "proteinmål" till claes o mig, han ska iväg o gymma.. det blir banan, apelsin, keso o hasselnötter. sen jävlar i mig blire det dusch, chokladkaka och despreeeeet, claes är inte ens hemma, gudars så jag ska moffa...

har förresten köpt lite mer baby stuff... en åkpåse, vet inte om jag nämt det förrut i GULD och sen har min skötväska från OiOi kommit, känns som den jag letat efter, är så nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Madde

åååh, vilka fina grejer!! där kommer otto hade bra.. å du kan ha talk å grejer i väskan! =)

2009-11-03 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0