91. ljus måndag fast mörk

en måndag kan aldirg vara ljus, hur mkt än solen skiner.
Idag har fejjat på kontoret, gudars så skinande det blev, ska fortsätta imorgon med dammsugaren - drog även till åkrahallen o köpte kilovis med frukt o fyllde på den gapande skålen. Vindruvorna för 9:- var ju i särklass det godaste jag ätit, ska dra dit en sväng till o köpa med mig hem.

Tog en redig sväng igår med hubbe, o det kändes i hela kroppen när jag kom hem. Idag är min rygg rökt. Måste ringa sjukgymnasten elelr nån annan ryggbehörig människa.

Nej nu ska jag o claes åka hem o han ska städa ur kylen om maten hinner springa ut före han.. sen ska de försöka veckohandlas, vad tråkig det är, men sen slipper man ju det. Jag o claes är bra på o göra så max en gång i månaden, sen är de utemat eller ingen mat. hur ska de gå med otto.., här krävs hråda tag o nya rutiner! Banne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0