95. jag beklagar

Jag beklagar det lovande inlägget från kanelbullarna igår. Men tyvärr hanns det inte med!
Och sitter fortf inte på någon sladd så bilderna kan läggas in, hoppas på senare idag!

Igår efter jobbet blev vi med barn, alma lurva. vi skulla åka o bada med henne. det blev kaos från start. Hon gick runt o tjöt lyckotjut efter att hon hört att hon ska med "kåcka o Kås" o bada o springer runt som ett yrväder hubbe blir skitstressad o vet inte vart han ska ta vägen, i farten får hon tag på en ljuslykta, en väldigt liten o ramlar såklart med den o skär upp ett litet sår men tillräckligt för det ska skapa dramatik o panik.
Sen ska vi åka iväg, hon fortsätter med sina tjut o hubbe vänder snart ut o in på sig själv, ska bara leta efter deras bilnyckel o packa in hela kångarongen då har sara sin nyckel på mercato o marcus tog med den andra på innebandyn. Så claes fick springa ner till mercato o hätma nyckeln, sen ska vi i med ungen i bilen, då är de nå fel på barnstolen så det GÅR INTE o knäppa bältet, o hon gör så en annan får tinitus. Bältet på, alla i bilen TJUUUUT inte en droppe bensin, VAFAAAAAAN ylar claes o jag säger med en lugn men påtagligt stressad ton "älskling, om 96 dagar är detta våran vardag", han blänger hårt på mig i bakspegeln o inser väl samma tanke.. HAHAHA.

Sen hamna vi i badhuset o alma var lyckligare än någonsin, kilu var också där o alma delade ut pussar till höger o vänster. När vi skulle åka hem så drog hon filten över huvet o sen sov hon som en liten gris. Minns själv när man var i badhuset när man var liten, gud så trött man blev...

I natt vaknade jag av det värsta av det värstaste sendragen någonsin. när man får sendrag brukar det ju vanligtvis börja smådra lite, denna känsla upplever jag som någon slags myshärligsmärta o önskar att det ska eskalera. När de väl eskalerar så får man ju fullkomlig panik. Så i detta fall ligger jag o små stönar när det kommer igång för det vart aldirg sådär härligt skönt utan det tog fart på en ganska så hög level, o jag kunde ju inte vråla efetrsom det var mitt i natten, men jag kunde fan inte hålla käften för det var ju en förjäävlig smärta som strömmade ut i vaden, o inser att jag inte kommer överleva detta själv o vänder mig mot claes för hjälp, då ligger han o stirrar på mig men häpna ögon o frågar : "onanerar du?" JAG HAR FÖR FAN SEDRAAAAAG!!!!!!!!!!!, så han upp på alla fyra o fick ut foten i sendrag-stopp-läge. Är fruktansvärt öm nu..ojoj.

I går fick jag förresten ett paket av claes, jättefin halsduk o mössa! sånt där gör ju en glad, väldigt glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, du skriver så härligt och just nu skrattar jag så tårarna sprutar!!! =)

2009-10-01 @ 10:46:37
Postat av: kilu

haha, onanerar du? haha

2009-10-01 @ 13:46:45
Postat av: Lotta

vem är anomyn dåå?

Kim: isf inte så där högljudt brevid claes... ;)

2009-10-01 @ 14:59:29
Postat av: Madde

haha, fyy faan va roligt!! =) juckar´n claes blev väl så klart sugen..

2009-10-01 @ 15:41:44
Postat av: Susanne

HA HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

2009-10-02 @ 00:07:24
URL: http://woogiebox.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0