bloody monday

kors i taket o ugglor o gröten. för första gången någonsin så tog sig min bortskäkna karl (som ingen ville ha o som still is in the building) upp i morse och gick på en morgonpromenad, jag tror han på allvar håller på p tar tag i sitt liv. Jag vart mkt stolt o pushar på han, i morgon är de tydligen dags igen sen hörde jag nåt om att han skulle simma på kvällen.., vart ska detta sluta?

ringde till veterinären o fcik tid timmen efter för hubbes bulder o klåda. innan han hoppa in i bilen så drog han av sig en klo också, toppen!

kollar på färjan, vad är det som händer, någon som ser dom två mumintrollen och alla som dansar? jag dör åt grabbarna som älskar mumintroll...haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0