Idag är det en tisdag,

I morse vaknade jag o Claes till wake up lamp, vi satt på oss kläder o tänkte att hubbe skulle få völja själv om han skulle med eller inte. Eftersom han knappt tar sig upp efter 9 när vi åker till jobbet så trodde vi att vi hade svaret på den frågan. Men han skulle MED. så ett till kors i taket vart målat och sen drog vi förbi Peter o Madelen som också skulle med. Sen drog vi en timmes sväng, kom hem till 8, duschade o fixade i orning mig medans äggen kokade. Sen blev det Ägg och kesomacka med färskpressad juice. GOTT! Fan så skönt det är att komma upp ordentligt istället för att dra sig till sista stund.

Hoppas det kan hålla i sig.

Nu har det nyss vart frukstund här på kontoret och jag ska snart ut med lill grisen.

Sen lite möten o kanske en fika paus med madde, för att sen kika på garn.....? :)

Hörrni, en resumé:

205 dagar av 280 har jag vart på smällen
75 dagar kvar
V. 30 nu.

Otto är ca 35 cm lång och väger 1,6 kg. Big!

Förresten, har bestämt mig,  imorgon kl.13.30 har jag en vaccinationsspruta rätt in i muskeln. God be with me o hoppas jag har tagit rätt beslut!

Kommentarer
Postat av: Erika Wallin

Jag tror du gör helt rätt i att sprutan. Hade själv svårt att bestämma hur jag skulle göra. Men på måndag är det dags.

2009-10-21 @ 10:17:40
URL: http://dalajanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0