Mvc

I morse vaknade jag upp med ett ryck - trodde det var åskan som gick. Då ser jag hubbe med stora ögon över mitt nylle, det var hans mage som kurrade, lät som vår tvättmaskin vi glömde ta bort transportlåset på, om någon minns det (jetplan). Sprang upp o tröck i han lite skinka, sen somna han gott. Men inte jag. Låg o rulla tummarna tills kl var 7, då var det lagom o gå upp. Gjorde mig iordning o sen åkte vi till mvc.

Fick träffa Vera och en engelsk prkatikant, hon kan inte få ut mkt av sin tid i sverige, hon hängde ju inte med någonstans. Magen såg bra ut, hjärtljuden var bra. Min kurva dalade lite så jag ligger lite under det normala. Men det är ju jag lite nöjd med förståss :) Den där tanken "Melon ur en citron" känns bättre på något vis..

När hon hörde hjärtljudet sa hon "Vet ni vad det blir?" och log, "näää" -"Vet du?" haha.. njaeee...
Snart är det julafton ggr två, man vill gärna öppna paketen för att lika fort ångra sig.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0