nitting

i fredags blev det som sagt en myskväll hos gerdan! Det blev pizza,goids, vienetta, bullar och så grogg på det, claes uppskattade att det blev en sk. 70/30 grogg. Sen jävlar stickade vi och snackade skit, fingrarna värkte vid 01 snåret så då tog vi oss hemåt.

På lördagen blev det frulle på Mercato o sen shoppade jag en MASSA fina garn, här är det projekt lappfilt till Otto på G. Sen joinade Madde oss o vi gjorde hemmagjord pizza o fortsatte stickeriet, vi försökte även ta död på oss med en varsin inslulinchock efter att gett oss in på ett nattigodisköp på 85 kr!! Helvetes vad godis, o vi åt.

På söndagen så drog vi ut till sätrabrunn, damen jag bokade av tyckte vi skulle vara där till halv 12 och behandlingen var 15.30 men vi lugna oss o åkte dit till iaf 13 snåret i baggaget var det både stickningar och en jävla massa tidningar och BULLAR med. Dessvärre var solstolarna så sjuuukt jävla hårda, inga dynor utan bara träribbor mot arslet så jag kved o ändra ställning både en o två ggr. Sen fick vi in grymm lax o avokadomackor! Ansiktsrengöring stod på schemat o de kändes välbehövligt! En mkt skön dag, men den hade blivit hundra ggr bättre om det var l i t e skönare relax stolar : ) Perfa väder o åka i, riktigt höstrusk!

nu ska jag jobba vidare här i vanlig ordning! I morgon är det förresten dags för "föräldragrupp" haha.. oh my..
JO - v.31 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0