Söndag...

Jahapp då var helgen över...
Men vilken skithärlig helg jag har haft!

i fredags var det ju fredagsmys i rätta andan, massa god mat och massa gott o sen avslutades det med att somna på soffan. jag tyckte idol var skitbra, tyckte att det var ett starkt startfält iår, många är ju riktig bra, förrutom den där skit camilla, hur kunde juryn ta henne som ett wildcard, obegripligt.

på lördagen sov vi ut som små grisar, sen drog vi ner på stan efter att jag fick ett smärre utbrott här hemma på kläder som helt enektl inte går att ha på sig längre, får man på det så sitter det sjukt oskönt. Sen skulle ju jg o claes gå ner samtidigt o de innebar ju att jag inte kunde ta hans jacka längre, då var tårarna inte långt borta...
Men gick ner till härlig emma på IS o fcik fan en helt ny garderob för en mkt rimlig summa, fick tom ett plagg, otroligt hyggligt :) och allt satt som ett smäck sen, så nu har jag lite o ha på mig... förrutom jacka.
sen fikade vi o sen bar det av hemmåt.

på eftermiddan sp åkte vi till heby o satt på avbytarbänken o kikade på haifmatch, med massa otippade människor som skulle börja få igång fotbollsvenen.. skratta gott ett par ggr!
efteråt drog vi till vallavägen till claes mamma där vi blev bjudna på såååå mkt god mat, 3 rätters o massa godis o gudars så jag kunde rulla fram efteråt. Det vart en skitmysig kväll trots att sverige sumpa sin vm chans. jag ahde satsa 5:- o kunde ha vunnit drygt 10 000:-, som ni förstår var det ett rätt omöjligt "tips" men vad fan... ;)
bestämde mig för o köpa en lika soffa som dom har, så dom där pengarna skulle ju gå rätt ner i kassan på Em möbler, men det sket sig... men det blir en sån endå!

Mkt som ska handlas nu..fan..

idag blev en sjukt slapp dag, sov ut i vanlig takt, hubbe slog upp sina bruna omkring 12, hubbe förstår ens sova behov han! Vi hade vart vakna en bra stund, men den hunden får inte nog av att ligga o dra sig... sen har vi slappat, sädat o donat, jag avr ut en lång sväng med hubbe sen åkte vi till hubbes vänner i saladamm, vilken lycka o se han ha så jävla roligt, bevis på hur kul han har haft den finner ni längre ner...
nu sover han som en jävla stock.

i morgon är det dags för sjukgymasten, känns bra!
i morgon är det v.29 också.. fan tiden rusar iväg, på tisdag är det dags för bm besök också, var inte länge en man var där, men redan en månad sen. snart bara november och december kvar.. galet!!

 fredagsfint! Hubbe är måttligt glad.
 sådär ser man ut efter en holmgång på saladammsåkrarna...


Kommentarer
Postat av: Madde

åh, va fint ni hade de under myskvällen!! =) ser riktigt inbjudande ut!

2009-10-11 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0