tha back is back

friden är över. jag gjorde någonting dumt i dag o nu är "knaket" tillbaks. claes har försökt knaka tillbaks men det går inte. fan! vet inte om jag ska gå tillbaks eller om jag ska stå ut tiden ut...

en lättnad la sig över mig idag, nu känns framtiden väldigt bra! skönt! snart kan man fokusera på att man ska skaffa barn, tänkte be madde om en liten stickkurs, igen. men vill verkligen lära mig det där, så man kan pyssla lite....

såg att man läsarstatestik låg på 55 unika besökare. blev livrädd o funderar på o sluta med det här... ska tänka på saken. tanken var att det är ens närmsta som följer än.. inte 55 pers!!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag tycker att de vore på sin plats att tala om för dessa 55 personer att du detta år förlorade en väldigt viktig tävling! 0)

2009-10-13 @ 22:29:21
Postat av: Madde

btw, angående ryggen, fixa till igen för fan! och angående stickning, ska jag lära dig vill jag att du har intresset och inte slutar efter 3 dåliga varv..

2009-10-13 @ 22:30:46
Postat av: pauline

idag kan nog ja ta på mig 5 av dessa tittningar iaf.. ligger man hemma o är sjuk så har man fan inte mkt att göra än att gå en runda till på favotit-listan ;)

å jag håller med madde.. klart du ska gå o försöka fixa till ryggjäveln. sticka ja. om detta ändå bara va nånting som man bara kan.. fan så svårt de är. men tiden är väl de minsta problemet för en annan framöver.. jaja. :)

2009-10-13 @ 22:33:11
Postat av: Lotta

Madde: Mm, jag ska vaska fram ett sådant inlägg, men du lär ju också inse att det är något jag inte skyltar med. Jo, men fan jag lovar att jag ska vara intresserad!! Det är nog att jag bara inte förstår själva tänket.. du bara har det liksom. Säg till när du vill ägna tid med mig så ska jag visa upp resultat senare.



Pauline:

Haha okay. Då hoppas jag att alla 55 är några få som går inte fler ggr.. :) Vi får anmäla oss till maddes stickskola! :)

2009-10-14 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0