107. girl and the fire

Haft en mycket bra arbetsdag idag. Pulat lite på mercato o inne i gallerian.
Har dock en "smula" ont i magen efter Gömmans hembakta vaniljbullar som var förjävligt överjävligt goda, så där vart det ju till att trycka i sig. Ska slå igen kontoret nu och ta min vän hubert till gölje och gå ut och gå en långpromenad, skönt väder och sen så jag kan stå ut på bion, för ikväll är det dag! Flickan som lekte med elden. Mor min sa att den fick en svag TVÅA... att har min läst boken så hänger man inte riktigt med. Tur att man gjort det och jag blir så stressad över alla som INTE gjort det. Böckerna är ju grymma och man missar så mkt info om man bara se filmerna.........

Såg att jag ahde 50 unika läsare, herregud, i min ganska så tråkiga blogg, utan bilder o allt... vad står på!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0