flickan

Fan så snitsigt med en bio premiär av flickan som lekte med elden, och i heby cokså :-) Haha! Bra fixat där Carro! cheddar popcorn från Estrella! Men nu är det jag som får sitta med magen i vädret o svettas, sist var de carrolajna! :) Måste se män som hatar kvinnor innan, torsdag kanske.....

Sitter på jobbet och tror jag ska avlida av min rygg snart. igår var det helt outhärdligt att stå ut. Att inte ens kunna slänga sig på soffan för det gör ont. Skönast är och stå, men hur kul är det och stå framför tv´n då...

haft möten idag, igen, bra. hubbe fick besök av sin bästa hundpromenerare så han fick sig en ordentlig holmgång, så han har ju vart lugn.

har inge vettigt och skriva, så då slutar jag med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0