good went hell

dagen startade upp med en såklart god och stadig frukost till en solig krispig höstdag.
jag o claes åkte till uppsala, hittade en parkeringsplats mitt i stan som inte krävde pengar just idag, so far so good. jag hängde på honom på hans knäbehandling o sen strosa vi omkring, slutade upp på wayne´s för en tidig fika... mysigt, både jag o claes höll med om att det var en mkt bra start på en fredag, we were in love.

sen kom frida o hämta upp mig o vi drog till hennes "skola" som låg precis vid waynes o sen skulle ja hänga på på hennes examination (?) som uppdragsgivare. mkt godis o vindruvor, spännadne o se hur studiebranchen ser ut. träffade på emma och hingan, blir alltid glad av att se henne! :) vi ses på de konstigaste platserna....haha.
det gick bra, fick en del knepiga frågor, men äh, jag hoppas de gick bra, mest för fridas skull :)

sen stressa vi till ikea, claes hade bråttom till jobbet, det var inte lätt o stressa på DET ikea. stort. dit åker jag snart igen o planerar att spenderar timmar där. fick med mig de mesta av vad ja skulle ha.

sen kl 14 till 19 har jag vart så fruktansvärt arg. det tär på än. så kan de vara o jag tänker inte gå in mer på det, men ibland är det skönt o skriva av sig.. haha.. fast jag inte skriver något.. så nu är jag trött, trots allt godis o annat soker jag tryckt i mig. ska sova med hubbe, i morgon ska han o ja ta en långpromenad om kroppen o otto tillåter. nej madde, den där går efter den förra tiden, det är sju dagar påslag ungefär.. :( får det inte att ändras...

som sagt, ska sova nu.. efter en sup cola.

Kommentarer
Postat av: Madde

du å dina humörsvängningar...

2009-09-12 @ 12:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0