bloggtorka

Gud så jag inte orkar blogga. Men haft en jäklöigt härlig helg. Fredagen började med att morsorna kom hit på frukost, vart nöjd över att jag åstadkom american pancakes, göttigt. Sen vart det promenad med Linnea o Alfred ner på stan o senare not hennes håll med hubbe som sällskap. Sen kom Erik, Kim o Madde över på gott käk o häng. Madde bosatte sig ävenhr under natten o fick sig en omgång american pancakes även hon dagen efter, är en fena på det där. Jag vaknade upp i ett jäkligt märkligt mood. Kännde mig konstig, förbannad o märklig. Stressade omkring o sen vart det match o sen vidare till uppsala, handla käk, foccatia, billiga kryddor o tapenad. Sala tråden glödde mot Uppsala tråden, där alla utom en annan är med. Men, men man måste tydligen ha bo, eller bott i uppsala nån månad eller bo i sthlm för att få tillgång till den fancy tråden, så jag o kilu har numera en sala tråd där ingen rumsen kommer in. Sen vart det fylla, o en massa pinsamheter, Eveline o hennes katter är en jävla rolig idé. Sen måste madde köra en liten show för sig själv o får tvångstanke att hon måste beställa taxi på engelska?! Kvällen fortlöper å BJ, all härlig musik som jag nu i 9 månader längtat att få höra på klubbgolven kom, annat mot hotan som spelar Lejonkungen o Bumbubjörnarna (Jag vet, Carolina klüft hade vart lyrisk, o nån får nog bjuda hit henne). Danne från Big Brother vad där, o alla blev pinsam uppspelta, även här mest madde. Sen drog ja o Kilu mot Sala, o bussen är ett annat kapitel, den tar jäkligt lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0