Stor o Liten!

Nils som idag fyller hela 3 månader och Ellen som knappt är 2 veckor o en smula tidig, en viss storleks differens! :) Nils är inte länge än bebis tror jag, mer ett litet barn! Här ser han ju ut som en ett åring! :) Igår var det födelsedagsfirande för Madde, fan så mkt göttigt det fanns, otroligt att man bara trycker o trycker. Nu är det slut på det, igen. haha, let´s try. På dagen var jag o hälsade på hos min fd brukare, jättekul o träffa familjen! Nils fick ett par Barca kallingar! han börjar bli lite förvirrad i alla uppställningar, Leksand, Brynäs, Milan, Barca... jaja, det kommer iaf sluta på hästryggen.. :p i går försökte jag mig förövrigt på sushi, gott! Men är inte helt övertygad - nästa gång ska jag nog bara ta med avokado, o tonfisk... sjögräset gick ju fet bort, Fyfan, är det tänkt att man ska käka sjögräs så skulle man väl vara en fisk? Nils som somnade i bilen från Madde sov till 06.40, då steg vi upp, han fick en flaska o lekte av sig lite o sen gick vi en långpromenad i solen, gött! Sen hem o fixa innan promenad nr 2, ner på stan o träff me Mathilda o BVC träff, sen gick jag ner till Drottninggatan o reka lite, en del man vill göra, måla and so on... usch. Nej nu ska jag snart göra oss iordning igen, hämta pappsen på jobbet sen vidare mot heby, f-match hos macke o hemma fruarna hos Kim, ska stanna på ica o köpa massa frukt o slå ihop en sallad, fint det!

Kommentarer
Postat av: Madde

ååh, va mys med fruktsallad och fruarna!! själv ska jag nog ta en lite bit cheesecake... =)

2010-04-06 @ 18:19:45
Postat av: paula

fina nils o ellen :)

2010-04-06 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0