Anledningar

Ja, varför finns det anledningar till det mesta? Var nyss ute med vagn o hund o jag kom och tänka på ägg... Och då ledde det till att jag kom o tänka på alla hjärtans dag och Claes. Han skulle göra en kladdkaka till efterrätt som jag säkert nämnt i tidigare inlägg, när han tar ut äggen ur kylen, för jag hade ingen aning om vad han skulle göra, så haja jag till o sa: -"Ohh, ska du använda dom där äggen?!" -"Eh, ah?" -"Tror nog att dom kan vara lite gamla..." Claes vrider o vänder för att hitta en bäst före stämpel- -"...ah, för två veckor sen, varför har vi ägg som är gamla?" -"Därför VI har inte orkar slängt dom" -"FAN! Men, tror du det spelar någon roll att dom är gamla då..?" -"Ja varför tror du att man har ett bäst före datum för???" -"hm, men du, tror du verkligen det behövs ägg i smeten då?" Haha, ja varför måste det finnas anledningar till bäst före, o varför måste man ha ägg i smeten för att det står det. Nu sitter jag här utslagen i soffan med min Ben & Jerrys, ska njuta lite till sen ska ja passa på o stryka klart innan lillen vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0