dagarnas dag.

Va så där halvskönt att stiga upp kl 8 morse för att passa tid. Det är man inte van vid. Däremot var det skönt att gå upp, själv, duscha, själv, äta frukost i lugn och ro och sen bara pysa iväg o lämna allt åt sidan. Claes var hemma med Nils tills mamma kom sista timmen o titta till när han tryna i vagnen. Jag ägnade hela förmiddagen åt att sitta o snacka skit hos Josse o få bli lite omhändertagen. Helvete vilket skick mitt hår var i, man skämms ju. Och värre blir det ju alltid när man väl sitter där med kappan på, blek o jävlig. - Det blev att klippa av luggen halvvägs, ovant som få att ha den i ögonen o jag antar att jag snart kommer att svära. Men det var mitt val o de blev faktiskt lite roliagre, bara en vanesak, sen så blev det en brun/koppar färg, mkt fin, nu skulle jag bara behöva färga brynen också. Till det köpte jag en hel necessär med lukta-gott-hår-pinaler, nej den var inte billig, men nu hade morsan guldbrallan på. - Sen åkte jag o hämta sallad till mig o morsan, så medans vi tröck den så vaknade lill prinsen till, så det var inte fullt så jobbigt att vara barnvakt idag. Sen mös vi lite o jag kom på den brilianta idén att klä på oss o gå ut o sätta oss i solen. DEt var det jävligaste tyckte Nils o de tog tid att återhämta sig från den solchocken. Men eftersom vi var påklädda så tog vi en lång promenad på nästan 2 timmar. Lagom tills jag kommer hem så kommer morsan tillbaks o har köpt en ÖVERJÄVLIGT god limpa från Rombogården, med massor av nötter o frukter i, så sjukt gott - så det blev det mellanmål. Då slog det mig att jag ska börja en bak karriär, för att pytsa 50:- för en limpa det går jag inte med på. - Sen har mamma erbjudit sig att bo här över en natt o ta hand o Hubbe - så ska jag, Nils o Claes dra till sthlm o bo på hotell o rå om varandra - skitmysigt! - Nu är det dags för bebismys!

Kommentarer
Postat av: pauline

vi bokade ett fiiiint hotell i sthlm i mars idag.. de är bra mysigt att åka iväg sådär. :) hoppas ni mår bra.

2010-02-11 @ 19:35:58
Postat av: Madde

åååh, de låter som en riktigt trevlig mini-semester för er!! =) se till å boka så de inte glöms bort!

2010-02-11 @ 20:33:15
Postat av: Susanne

SUCK, SUCK, SUCK.....

Önskar att allt var som vanligt & Immiz var frisk, så Hubert kunde bo här.



KRAM KRAM

2010-02-12 @ 18:52:43
URL: http://woogiebox.cybersite.se
Postat av: paula

nu du... :)



paulasbohag.blogspot.com

2010-02-13 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0