klass 1

Sommar. Ge oss sommar, såg dom här bilderna o längtar så tills värmen, en härlig kväll på Martins takterass med en engångsgrill o en iskall xider. Giv mig detta. Usch, känner mig helt nere, deppig o jävlig. Tror att det är vädret, tittar man ut får man ju magsår när man inser hur mkt av allt detta vita skit som ska bort. Jag var uppe i morse o pulsa min power walk i snön, fyfan. Mötte plogen på vägen hem, så man kan säga att jag tog fel håll. Tänkte att jag skulle vibba idag, får se om jag orkar.. Sen ska man få ut sin hund också, vagnen tar sig knappt fram i det här vädret, HAAAATART, tänkt så skönt o bara kunna slänga ner Nils i vagnen utan att klä på han en massa lager,lager på lager och att bara glida fram med vagnen på varm asfalt. Känns långt borta, gud så jag ska sitta här uppe i solen hela dagarna o läsa böcker o ha det bra. Får se hur kvällen blir, var ju tänkt att åka till Emma i uppsala o träffa en MASSA tjejer, men jag känner mig så hängig o sen att det är klass 1 varning gör inte att jag blir mer taggad på att åka, så typsikt att man känner så här när det väl händer nåt o många ska dit. Aja, det kommer fler tillfällen om det inte blir av. I morgon om inte annat så kommer det ju folk till mig iaf, trevligt :) Ska även få kika på årets första match, eller vad vi ska kalla det! Premiär för Nils, som nog med största sannolikhet kommer sova sig igenom hela eländet. Nu ska jag mysa med en liten kille..

Kommentarer
Postat av: pauline

du är inte entsam om att vara less, om nu de är till någon tröst.. tråkigt om du inte kommer ikväll, men kanske dumt att ta sig ut när dom varnar. vi kommer ju imorrn o de blir mys de! :)kram!

2010-02-19 @ 10:25:04
Postat av: Lotta

Ja, de är värdelöst! Ja, jag känner att det är lite dumt faktiskt... så har bestämt mig för o hålla mig hemma, men i morrn blir det grejjer! :) Ni kanske kan sex föreläsa lite.. haha... Kram

2010-02-19 @ 13:26:24
Postat av: pauline

haha.. of course. en annan är ju så sjukt sugen på allt som har med sex o göra med denna mage o allt vad de innebär ;) men nej. imorrn. ta med något till maten? godis? dricka? ja... nåt?

2010-02-19 @ 14:26:44
Postat av: pauline

haha.. sexföreläsa. absolut. sex är ju verkligen de enda man har på hjärnan när man är fet o jävlig.. ;) men imorrn. ta med nå till maten? dricka? godis? frukt? glass? ja... nåt? :)

2010-02-19 @ 14:37:23
Postat av: Anonym

men åh... första kommentaren syntes ju inte när ja tittade :)

2010-02-19 @ 14:38:42
Postat av: lotta

Du är lite upprepande av dig :) Tja, tänkte vara lite nyttig imorrn, kanske skulle slå till med en grönsaksdipp? Snacka med kilu så kan ni väl komma me nå sånt om ni behagar, annars kan ni komma rena! :)

2010-02-19 @ 18:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0