Ljuvlig dag!

I dag vaknade jag upp med en fantastisk känsla - utvilad! Jag hoppade upp ur sängen o tyckte att jag gjorde iordning mig o företaget rättså snabbt efter frukost för att åka ut till Carro o Ziri, såg att det tog ungefär 1.5 timme o jag var hos henne vid 11 tiden, fattar inte. - Vi tog en jäkla sväng down town heby o köpte lite sallad på ICA, sen vidare till Anna o Hilding o förtärde denna suppé för att senare synda o äta en ÖVERJÄVLIGT god kladdkaka, sådär kladdig o alldeles, alldeles underbar. Jag som försöker få till att bara äta "skit" på helgerna... - Sen tog vi våra barn o packa ner dom i respektive vagn för att hämta barn nr 2, Limpan. Sen traskade vi hela vägen hem igen, Allt detta tog hela dagen, o de var jättetrevligt, skönt att en hel dag går åt på trevliga saker o få komma ut ifrån huset o skita i alla tvättberg o disk o tråck. - Hubbe är också sådär alldeles jättetrött o nöjd med tillvaron, det känns gott i hjärtat! - Tack för idag Carro o Anna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack själv och en stor puss till nils och hubbe som var så duktiga !!

2010-02-02 @ 18:03:15
Postat av: carro

det var jag som skrev inlägget ovan men av ngn anledning försvinner mitt namn titt som tätt

2010-02-02 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0