Måndagen fortsätter

Sitter här och tittar ut... ser ut som på bilden. För att hålla modet uppe så krävs det att jag blundar, låter solen kasta sina strålar i mitt ansikte, låtsas att vattenglaset är en iskall syrlig moujito, att laxen (ja igen..) var nytagen från grillen, men när man tittar så är känns det som om det blivit mer snö. Gud så skönt när våren kommer, med morgonpromenader, inte en massa kläder som ska av och på, och sen få sitta i vårsolen och bäst av allt - börja jogga! Natten var ju bökig o dagen lika så, Nils är trött, precis som vargen, som vill men kan inte sova. Så det är liten utbrottskille här, men nu har han somnat, hoppas att han sover lite mer en än kvart i taget. Vill att Claes ska komma hem, i morgonbitti åker han på kurs i tre dagar, känns lagom långtråkigt, så jag är upp för alla förslag som strömmar in. Förhoppningsvis ska Madde sova här i morgon.. ? Hoppas på det, annars får jag o Nils åka o sova hos mamma o pappa, är ett rådjur o törs inte sova här själv.... så inbodd är jag inte. Får se om det blir sthlm i helgen, känns ändå tråkigt, roligare o göra det på vardagar.. så man får lite mer lediga dagar o göra nåt på tillsammasn vi får se. Har längta till den här veckan, för Claes tänkte ta ut sina pappa dagar (han har ju tagit ut 4 st sen Nils kom..) men han valde att åka på kurs i stället. Inte populärt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för tipset! Har ätit ananas, druckit hallonblads te och motionerat. Nu ska vi se om det vill hända något ;).

2010-02-24 @ 13:17:57
URL: http://dalajanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback