Rubrik jävel

I dag har jag vart bambatant. Har lagat mat till människorna nere på deras nya office. Vart sådär, kaos när Nils bestämmer sig mitt i allt kokande o stekande att vakna o bete sig som ett kolikbarn. Men, tja, jag kan nog ta anställning som bambatant. - Sen vet jag inte vart dagen tog vägen, men jag hann i alla fall med en power walk i morse och nu har jag vibbtränat o hämtade även med mig ett varsitt nummer thaimat till mig o claes. Så nu sitter jag här o ska skänka min stjäl en liten bit mörk, mörk choklad. Smaklig spis!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vet inte om jag ska säga att du varit duktig, eller om jag ska skälla på dig.



KRAM

2010-02-17 @ 23:37:41
URL: http://woogiebox.cybersite.se
Postat av: Lotta

skäll?

2010-02-18 @ 15:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0