weekend again.

helgen är slut, o visst den var väl bra. fredagen blev som sagt hemma, jag o claes gjorde hemmagjord pizza o jag åt lite chips o somnade gott på soffan efter solsidan - årets serie! - vaknade upp på lördagen o var lite mosig, tog mig ner till vibben och tränade en timme, shoppade lite mat tills kvällen och åkte hemmåt till en sambo som var något stressad över ett sk "jag tror vi har fått ett kolik barn, nu!". Nils var lite trött o hungrig, mat fanns i frysen, men orkar man inte behaga sig att värma på det - då får man stå ut med oljud. - Sen drog vi ner på stan, vi hann med att käka lite lunch på Mercato tills telefonen ringde om jobb till claes. Vi kutade åt olika håll o gjorde våra ärenden, hans var systemet o mitt var lite nytt i.d make, en ny rouge och en foundation, kom upp i en summa så jag fick lite mer produkter på köpet, sånt uppskattas alltid o man går alltid därifrån med ett leende o en känsla att man har "fyndat" men har man verkligen det när man köpt två produkter för 750:-? Det tyckte jag iaf.. - Sen hem o städa till damerna kom, det var ett liet gäng på Kim, Paula o Josse. Mkt trevligt, fast Josse verkade ha frisörjouren den här helgen o fick göra en uttryckning til Haren, haha.. sen vart de lax o tillbehör o såklart en massa godis o chips, jag var så förbannad över att jag gått upp ett kg efter den här super veckan så jag gjorde klassikern med att dämpa sorgen med socker. Såklart en massa skitsnack, typ "att bara ligga och älska, härligt!" haha.. stackars Nils han hade inte lätt, men med Kims påfunna nästrick på honom så sov han igenom det mesta o led inte så mkt. Sen tog Josse tag i o göra en lite make up kurs här, jag vart modellen o fick en hel del tips, jag vart fan lite snyggare... - Sen åkte jag o hämta Claes medan soffanhalten tog sig an Nils,självklart körde jag fast, som fan, super skoda började bolma rök när jag slira nere på vägen, men med ett antal fram o tillbaks juckningar så släppte det och jag kom ner till sventas för o få hem ett gäng karlar, fyfan så fulla o dryga! Claes späcke alla rekord, kom hem o bar sig åt som en första fjortis fylla, hällde ut massa dricka i soffan, däcka i Nils laban gym, var spydig o riktigt dryg. Jag o Nils sov på loftet för oss själva, skönt det. - I dag har det vart lugnt, till i eftermiddag då åkte vi till heby på en jäkla massa god mat, o kladdkaka - men vet ni vad? I morse hade jag gått ner 2 kg, haha.. fyfan, snacka om jojjobantning. Men vi kör väl på i veckan igen...

Kommentarer
Postat av: mathilda

du vet väl att muskler väger mer än fett, så du går säkert upp i muskler eftersom du tränar hela veckorna...bästa är ju att köra med måttband, vågen kommer aldrig vara rättvis..:)



hoppas ni och lille nils mår bra, börjar väl bli dags första mammor-2010-fikat snart:)

2010-02-21 @ 19:48:35
Postat av: kilu

hej=)



Tusen tack för igår. JÄTTEgod mat även om ja åt som en fågelunge. men grymt trevligt å härligt snack. hörs å ses.

2010-02-21 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0